Despre Noi
Călătorii despre noi
|
08 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
08 Nov 2025 Călător -
|
Buna seara,nu am avut oportunitatea sa calatoresc cu firma dumneavoastra întrucât zborul meu a ajuns în întârziere si am pierdut cursa.E posibil recuperare contracostul biletului? Multumesc |
|
|
03 Nov 2025 Călător -
|
|
|
|
01 Nov 2025 Călător -
|
Mașina era înghețată la ora 6 dimineață, motorul a pornit doar la 6:04 când s-a plecat. Scaunele sunt incomode, și aproape deloc spațiu de la genunchi la scaun Nu am de comentat felul de a sofa, șoferul poate nu are nicio legătură cu confortul ci mai degrabă cu consumul motorinei. La urcare mi s-a spus sa nu mai comand online prin Biletwria ci sa sun direct la numărul de telefon din parbriz...data viitoare Ca ei plătesc comision și nu îi avantajează. |
|
|
30 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
30 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
24 Oct 2025 Călător -
|
Avoid this company at all costs. Even though I made a reservation and paid, the bus never came and there was no communication from the company. I couldn’t stay at the hotel I had already booked and paid for that night, and I was forced to urgently rebook a night train to Sighetu Marmației, spending 11 hours traveling. On that day, I waited in front of the Best Western Hotel from 18:15, exactly as stated in the confirmation. During that time, I sent three messages through their website informing them that I was waiting there, and later another message requesting a refund, but I never received any reply. This is an extremely dishonest and fraudulent company. Avoid it at all costs. |
|
|
18 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
Astăzi am călătorit foarte bine locurile rezervate erau libere, șoferul foarte amabil. Spre deosebire de călătoria de vinerea trecută când am călătorit în picioare o jumătate de oră cu toate că aveam rezervare on-line iar șoferul la remarca noastră că nui avem locuri pe scaune a zis că dacă nu ne convine putem să renunțăm la călătorie. Ar trebui să primească lecții de comportament și amabilitate de la șoferul cu care am călătorit astăzi. |
|
|
10 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
29 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
20 Sep 2025 Călător -
|
Am fost lăsat la 2 km de punctul de pe hartă unde era afișat biletul din e-mailul meu. Șoferul a întârziat o jumătate de oră atât la îmbarcare, cât și la sosire. |
|
|
19 Sep 2025 Călător -
|
Perfect!!! |
|
|
12 Sep 2025 Călător -
|
Your online ticket specified a depature from Sighet Marmatei's Autogara Mara, at 9.04. When it did not arrive, I made inquiries and was told the Transagria service went from another place entirely, Autogara Jan. Happily, that was not far away, and when I rushed there, I learned the bus was scheduled to depart at 9.20, and luckily I had got there just before it arrived. This was a a nerve-wracking experience (with a heavy bag). The journey itself was completely fine. |
|
|
12 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
10 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
07 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
06 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
05 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
05 Sep 2025 Călător -
|
Sofer amabil, timp lung pana la destinatie. |
|
|
04 Sep 2025 Călător -
|
No comment |
|
|
26 Aug 2025 Călător -
|
Un sofer foarte de treaba dar masina, microbuzul praf, sub orice critica. |
|
|
24 Aug 2025 Călător -
|
|
|
|
22 Aug 2025 Călător -
|
|


